You are not registered or entered under your name. Firmware can be downloaded without registering, yet I recommend registering (or logging in with your name if you registered). You can do this on the main page. If you already logged in with your name, but you see this message, try refreshing the page.
Here you can download many firmware for home appliances manufactured by companies Indesit Company (Indesit, Ariston, Hotpoint), Candy Group (Hoover, Iberna), Electrolux, Zanussi, AEG. At the moment there are more than 20000 firmware for products Indesit Company (Indesit, Ariston, Hotpoint), Candy Group, Electrolux, Zanussi, AEG in the database.
In order to download the selected archive file with the firmware, on the download page after selecting the desired firmware you will be asked to pay for downloading through Visa cards, Master Card, Yandex Money, SMS or Web Money.
Through Visa, Master Card, Yandex money: click on the "Transfer" button on the loading page. A new window or a new tab opens, follow the instructions. After the successful translation in the first window, click on the "DOWNLOAD" link. The cost of one download is 15 rubles.
The methods listed below are not currently available.
Via Web Money: click the "Continue" button and follow the instructions. Downloading will happen after payment by clicking on the button "Return to the seller" The cost of 1 download 0.3 WMZ.
Via SMS: select the country, the operator of cellular communication and send SMS to the short number. The cost of one SMS 10 RUB ($0,15) for Russia. For other countries, the SMS price is higher. In a few seconds you will receive a reply SMS with a key code. Enter the code in the field provided for it on the download page. After that, the browser will prompt you to download the file.
SMS key activity: download one file. Active SMS-key time: 600 minutes.
Attention! Use only downloaders built into browsers to download! Do not use any kind of download managers! Downloads were tested on browsers Internet Explorer, Opera, Netscape Navigator, Fire Fox
If you have any questions, please write to E-MAIL: admin@eeprus.ru
Ну так сделайте грамотнее. Чтобы не было ---- хочешь клубничку а фиг тебе))) На этот сайт сами знаете кто ходит и вопрос простоя им просто головы рвет. Введите абонемент, к примеру --- типа 500 руб по здравой оплате и пользуйся базой к примеру 6 месяцев с возможностью скачки не более 5 прошивок в день. Я бы вообще купил Мерлоню целиком. Была же возможность бесплатно качал у вас чуть не год хоть днем хоть ночью пока не преспичит, порой 1 прошивку в неделю, меня и не тянуло потрудиться и скачать все у самого их куча. А теперь вот уперся в ваши SМS технологии и все абзац)))
Есть и другие способы без галюнов там всяких. Одна из 7 подошла хоть и легла не корректно. Клиент рад! Неделя "сотрудничества" с вами была БЕСПОНТОВОЙ)))
Аdmin: Рекламу удаляю. Тем более, что в том сайте очень много взято из этого. Знаете, кто-то не нашёл там, нашёл здесь. И, бывает, наоборот. А типа глюков бывают везде в повседневной жизни буквально на каждом шагу. На счёт других способов оплаты - слишком мелко всё это. Цель собрать средства только на содержание этого сайта (оплата хостинга и доменного имени), не более того.
Прошивка AQSOL 05 Вообщем после отправки СМС через Мегафон на указанный при вводе телефон приходит вежливое сообщение введен не правильный форма номера. Но деньги та снимают без проблемм. Наглым образом сняли уже 60 за 3 раза отправки в течении недели, а вот паролей так и не поступало. Вообщем пол года у вас почему-то качалась все бесплатно, а теперь на вас ЗАБИТЬ НАДО ПОХОЖЕ)))
Аdmin: Добрый день! В левой части экрана есть ссылка в красной рамке, говорящая сама за себя. С её помощью положительно решается 99,99% аналогичных вопросов. Нужно начинать с этого, заполнить форму с необходимыми данными и отослать админу. А так, без данных, получается только пустая гневная болтовня. Вообще между Вами и этим сайтом при оплате через СМС ещё находятся два звена: оператор связи и сайт СМС-оплаты. Ошибка скорее всего происходит у кого-то из них, как показывает практика при выяснении, в большинстве случаев у оператора связи.